Web designDELPHI WEBDESIGN
+49-157-89-09-62-56 Delphi Webdesign
Mo - Fr : 12:00-20:00 Orar








Blog

Blog
7 Marz 2016, 10:43In Web designBy Admin

Trenduri in materie de design grafic

In articolul de mai jos, o sa incercam sa va dezvaluim cele mai interesante si mai colorate trenduri in materie de design grafic. Astfel, veti sti mai bine pe ce sa puneti accent cand elaborati materiale pentru promovare pe online sau pentru promovarea pe offline, fie vorba de: afise, brosuri, covers, postari pentru facebook sau instagram etc. Acum clientii sunt mult mai pretentiosi, dar si mult mai informati in materie de tendinte si evolutii.

Deci haideti sa descoperim impreuna ce abordari se merita de luat in calcul atunci cand facem design grafic.

Designul flat – este o tendinta prezenta pe piata inca din anul 2013. Acest tip de design presupune elaborarea de grafica simpla, fara butoane incarcate, luciuri,umbre. Brandurile care utilizeaza acest tip de design: Google, ebay, Apple, Microsoft etc

Aliniere perfecta – tendinta de alinia totul din punct de vedere geometric, cu contururi clare, culori intense, figuri geometrice, amplasare logica a obiectelor pe material.

Crop-mania – utilizarea de culori intense, aprinse, elemente colorate, slogane si decoratii;

Fonturi – utilizarea unor fonturi mai diferite care este posibila datorita resurselor ce ofera acces gratuit la acestea, cum ar fi: Google Fonts. Fonturile traditionale se utilizeaza pentru a incuraja dezvoltarea unui brand, iar cele caligrafice contribuie la imbunatatirea aspectului estetic al materialului in combinatie cu cele traditionale.

Culorile pastelate – culorile pastelate se combina foarte bine cu designul flat, tocmai din acest motiv Google a hotarat sa utilizeze culori mai moi.

Simplitatea – este un element definitoriu in tot ce inseamna design minimalist. Plus ca contribuie la popularizarea si recunoasterea mai usoara a brandului.

Ilustratiile – in locul animatiilor complicate au aparut ilustratiile minimaliste. Aceste ilustratii sunt mult mai efective si pot transmite mesaje mult mai clare cu referire la un anumit brand.