Web design
  Bulevardul Ion Mihalache 123, Bucuresti
+49-157-89-09-62-56 Delphi Webdesign
Mo - Fr : 12:00-20:00 Orar








Blog

Blog
29 Mai 2018, 15:45In Web designBy Admin

Cum pot serviciile de web design si SEO sa imbunatateasca activitatile de marketing?

Cum pot serviciile de web design si SEO sa imbunatateasca activitatile de marketing?

Oricat de atractiv este un site si oricata munca este investita in calitatea, profesionalismul si usurinta de utilizare a acestuia, totul este inutil daca site-ul nu ajunge sa fie vazut de clientii carora li se adreseaza.
Optimizarea motorului de cautare (SEO) este de mult timp fundamentul strategiei de marketing prin continut a unei afaceri.

Cu textul potrivit pe o pagina, site-ul urca in rezultatele cautarilor, depasind site-urile care concureaza pentru aceiasi clienti. Un web designer si un SEO bun incep cu arhitectura unui site si cresc de acolo. Indiferent daca o companie este pe cale sa isi construiasca un site nou sau nu, pozitia site-ului acesteia in rezultatele cautarilor este importanta.
”Un web designer profesionist este la curent cu cele mai recente modificari ale algoritmilor. Chiar si cele mai mici schimbari pot propulsa o companie in rezultatele cautarilor, ajungand la clienti care altfel nu ar fi aflat despre afacerea respectiva”, a explicat Abby Olson, director pentru SEO la Snap Agency, o firma de design din Minneapolis.


Primul pas pentru optimizarea imaginilor pentru algoritmii de cautare este prin ”alt-tagging” fiecare imagine a site-ului. Acest fapt va crea continut suplimentar pentru motoarele de cautare care cauta text pe site-ul respectiv.
Alte solutii sunt reducerea marimii imaginilor, atunci cand este necesar, sau eliminarea restrictiilor care blocheaza accesul la continut. Acestea pot include sectiuni accesibile doar membrilor sau abonatilor. Daca este necesar sa existe aceste restrictii, asigurati-va ca aveti pe site si continut liber.


Totodata, trebuie sa va asigurati ca site-ul este actualizat periodic, pentru ca obiectivul Google este sa fie util clientilor care cauta servicii zilnic.
O alta oportunitate pentru SEO este chiar numele site-ului, care trebuie sa fie ales astfel incat sa apara sus in rezultatele cautarilor.
Tot mai multi clienti cauta pe internet prin intermediul dispozitivelor mobile, iar Google stie acest lucru si penalizeaza site-urile care nu sunt adaptate pentru mobilitate.
Google penalizeaza si site-urile prea lente, iar clientii se enerveaza daca paginile se incarca greu, asa ca web designerul trebuie sa tina cont de acest lucru.