Web design
  Bulevardul Ion Mihalache 123, Bucuresti
+49-157-89-09-62-56 Delphi Webdesign
Mo - Fr : 12:00-20:00 Orar








Blog

Blog
23 Mai 2018, 19:17In Publicitate OnlineBy Admin

Erori de marketing care iti pot ruina profiturile

Erori de marketing care îti pot ruina profiturile


Strategia de marketing are impact asupra reputatiei, clientilor si, cel mai important, asupra profitului tau. O strategie bine planificata poata sa duca la profituri record si dimpotriva, erorile sunt greu de corectat.
Companiile trebuie sa faca trecerea de la personalizarea mesajelor la tintirea anumitor persoane, iar marketingul de mentinere a clientilor trebuie sa fie în centrul atentiei pentru ca în caz contrar clientii vor migra la concurenta. Acesta este motivul pentru care este important sa stii ce trebuie evitat în marketing.




Incapacitatea de a crea un continut atragator



Continutul are o importanta majora atunci cand este vorba despre o afacere noua, pastrarea clientilor si chiar SEO. S-a dovedit ca un continut lung, de calitate, formeaza o mare parte dn puterea SEO pentru un site. Cu toate acestea, nu este suficient sa creezi un volum mare de continut, trebuie sa te asiguri ca este si valoros. Trebuie sa iei în considerare de ce este atrasa audienta ta tinta si sa te concentrezi pe acest lucru. Continutul plictisitor va face ca un produs sau o companie sa devina mai putin interesante pentru clienti.
Continutul care angajeaza audienta si care ofera un beneficiu pietei tale tinta este genul de continut care da valoare marcii si confera o perceptie de profesionalism. Incapacitatea de a crea un continut care sa distreze, educe si angajeze audienta va condamna eforturile de marketing prin continut indiferent de cat timp si bani vei investi. Continutul de dragul continutului (sau unul furat!) nu va functiona în favoarea ta.




Alegerea unei metode gresite de marketing


Este esential sa stii care este cea mai eficienta metoda de acces la audienta ta tinta. În prezent exista nenumarate optiuni pentru promovarea unei afaceri, de la email la flyere si media sociala. Unele platforme sunt mai eficiente decat altele si, pe masura ce societatea se concentreaza tot mai mult pe tehnologie, continutul online devine cea mai buna cale de a ajunge la oameni.
Ce poti sa faci? Gaseste grupuri pe retelele de socializare, forumuri si alte platforme online unde se afla clientii. Daca doresti o forma mai traditionala de marketing, afla care restaurante, conferinte sau alte locuri sunt frecventate de audienta ta si promoveaza-te acolo. Pentru a avea succes cu marketingul de continut, planificarea si strategia obiectivelor, a orientarii produsului, a promovarii brandului si a bugetului vor fi esentiale.




Incapacitatea de a transforma audienta tinta în clienti


Pentru a avea o campanie de marketing de succes trebuie sa ai în vedere ca nu ai terminat treaba odata cu trimiterea reclamelor sau publicarea continutului. Audienta tinta trebuie urmarita pentru a fi transformata în clienti, iar unul dintre factorii cei mai importanti este viteza de raspuns odata ce ai primit reactii si informatii din partea unor potentiali clienti.




Ignorarea managementului reputatiei online si a review-urilor.


Reputatia online a marcii tale este extraordinar de importanta pentru capacitatea ta de a-ti promova cu succes afacerea. Unul dintre primele lucruri pe care le fac oamenii cand sunt interesati de o companie este sa verifice review-urile. Deseori review-urile sunt un factor decisiv daca cineva va alege afacerea ta fata de o alta. Din acest motiv este esential sa mentii o imagine pozitiva a firmei tale, care va îndrepta clientii direct catre compania ta.