Web designDELPHI WEBDESIGN
+49-157-89-09-62-56 Delphi Webdesign
Mo - Fr : 12:00-20:00 Orar








Blog

Blog
11 Marz 2016, 16:11In Publicitate OnlineBy Admin

Cum sa adunam o echipa de marketeri?

Marketingul din ziua de azi, nu este destinat de a fi realizat de echipe formate dintr-un un singur om, doar cu o echipa potrivita de marketeri veti putea sa atingeti rezultatele dorite.

Procesul de creare a unei echipe de marketing incepe cu analiza scopurilor. Analizati care sunt prioritatila companiei dvs si prin ce canale prioritar doriti sa va promovati, dar este si recpmandat. Vedeti de cine aveti nevoie in echipa: de un social media manager, de un researcher manager, de un PR manager, de un brand manager? De cine mai aveti nevoie pentru a promova intr-un mod extraordinar produsele, bradul, compania dvs?

Iata ce calitati sau caracterisitici trebuie sa cautati la viitori vostri membri de echipa:

  1. Nivelul de educatie a specialistilor din Marketing:
  2. – bacalaureat – 60%;
  3. – studii universitare – 30%;
  4. – studii medii – 20%.
  5. 5 calitati importante pentru membrii echipei voastre de marketing:
  6. – leadership;
  7. – brand management;
  8. – analiza web;
  9. – Strategii digitale;
  10. – Comunicare.
  11. Alte calitati necesare:
  12. – SEO/SEM;
  13. – Online si digitale marketing;
  14. – Coordonarea unei campanii de marketing.


Marketerii de succes trebuie sa fie in pas cu tendintele ce tin de domeniul de comunicare, design, PR, brand management. Cunostintele generale in diferite domenii ale marketingului vor ajuta echipa dvs sa ia cele mai bune decizii in procesul de comunicare si promovare. Cautati sa recrutati oameni in echipa de Marketing care sa se completeze reciproc, care pot face fata diferitor situatii stresante, care isi pot asuma anumite consecinte si responsabilitati, dar si care sunt buni team playeri.

Construiti-va o echipa sanatoasa de marketeri si nu ezitati sa refuzati sa colaborati cu o anumita persoana, daca aceasta nu traieste valorile companiei dvs, nu este creativa si refuza categoric sa colaboreze cu restul echipei. Speram ca sfaturile de mai sus va vor fi utile in procesul de recrutare a celor mai bune si mai profesioniste echipe de marketeri. Succes.