Web designDELPHI WEBDESIGN
+49-157-89-09-62-56 Delphi Webdesign
Mo - Fr : 12:00-20:00 Orar








Blog

Blog
6 Marz 2016, 15:09In Publicitate OnlineBy Admin

5 elemente necesare pentru marketingul international

Chiar daca nu exista o reteta de succes care v-ar garanta succesul in materie de marketing, daca o sa includeti in strategia dvs de marketing pentru anul 2016 cateva elemente ce o sa le descriem mai jos, credem ca rezultatele dvs financiare se vor imbunatati, iar clientii dvs va vor fi mult mai loiali si de ce nu mai fericiti.

Buget pentru localizare
95% dintre clientii dvs potentiali s-ar putea sa se afle peste hotarele tarii in care va dezvoltati businessul, iata de ce brandurile mari si cu renume, dar si brandurile care vor sa se extinda pe piata internationala trebuie sa se gandeasca cum sa-si mareasca hotarele. Tocmai din acest motiv va recomandam sa aveti stabilit un buget special pentru localizare, pentru a va putea adapta cu brio la piata globala.

Autenticitatea
Creand continut, marketerii intotdeauna trebuie sa ia in considerare cat de interesant va fi acesta pentru clienti. Acesta este un element important care contribuie la autenticitate produsului, serviciilor sau companiei. Cateva elemente importante de luat in considerare atunci cand livrati produse pentru clienti straini: fiti atenti la dialectele limbii in anumite regiuni, colectati informatii despre tara, valuta, traditii, obiceiuri si preferintele consumatorilor.

Marketeri locali
Nimeni nu stie mai bine si nu pricepe mai bine in preferintele consumatorilor locali decat marketerii din aceeasi tara. Pentru a ajunge mai usor pe o piata straina, angajati specialisti din tara respectiva pentru a putea cu usurinta sa va formulati mesajele si strategiile de marketing.

Pastrati-va identitatea brandului
Unul dintre cele mai dificile aspecte legate de continut este daca trebuie sa va pastrati identitatea brandului sau nu. Fiecare mesaj trebuie mai intai testat. Unele mesaje pot fi universale, dar altele vor trebuie adaptate si pliate pe necesitatile pietei locale.

Utilizati tehnologiile de ultima ora
Pentru multi marketeri traducerile si localizatia se asociaza cu o multitudine de probleme. Dar astazi exista o multime de alternative care va pot usura manipularea acestor elemente. Brandurile care utilizeaza diferite programe pentru traduceri, economisesc nu numai timpul, dar si banii.