Web designDELPHI WEBDESIGN
+49-157-89-09-62-56 Delphi Webdesign
Mo - Fr : 12:00-20:00 Orar








Blog

Blog
6 Marz 2016, 15:14In Optimizare SEOBy Admin

Tendinte fierbinti in domeniul SEO din 2016

Astazi daca ne uitam ce am lasat in anul 2015 putem sa spunem ca de fapt 2015 a fost una an destul de bun in ceea ce priveste dezvoltarea marketingului si SEO. Acum insa a venit timpul sa mergem inainte si sa cautam noi tendinte in aceste domenii.

Cu siguranta, in anul 2015 un rol important in tot ce inseamna SEO o va juca optimizarea mobila. Despre acest lucru si vom discuta in articolul de mai jos.

Ceea ce se va intampla in sfera SEO in 2016 se va numi revolutie. In 2015, companii s-au convins ca fara SEO, marketingul de succes e aproape imposibil. Pe langa aceast, este clar ca a venit era dispozitivelor mobile si a optimizarii acestora. Deci ce tendinte fierbinti sa asteptam de la 2016?

Raspunsuri calitative – In 38% dintre cazuri Google iti va arata Rich Answers. Rich Answers sunt raspunsurile care apar mai sus de rezultatele organice, care sunt evidentiate si cumva create intr-o alta forma. Cercetarile au dovedit faptul ca aproximativ 75% dintre utilizatori se intorc la cautari dupa accesarea linkurilor din Rich Answers, dar nu pierd conexiunea cu acestea. Aceste rezultate se aleg cu un numar dublu de clickuri, de obicei.

Privim SEO din dubla perspectiva – Motoarele de cautare sunt tot mai mult orientate catre consumator. Exista doua aspecte ale SEO: cel clasic, orientat spre motoarele de cautare si cel inovator, orientat catre consumator. Perspectiva clasica a SEO se bazeaza pe: unicitate, calitate, optimizarea SERP, adaptabilitatea. Perspectiva inovativa a SEO se bazeaza pe clickabilitatea, continut, loialitate si participare.

Competitii la nivel de cautari – incercand sa satisfaca in permanenta utilizatorii sai, Google adauga in permanenta noi elemente ce ar putea sa-i diferentieze de competitori: anunturile platite, rich answers, rezultate sub forma de carusel.

Optimizarea mobila – cercetarile a demonstrat ca 50% dintre utilizatori au efectuat cumparaturi online. 72% au vizitat un magazin online de pe dispozitivele mobile. Cercetatorii sustin ca cautarile prin intermediul dispozitivelor mobile va creste tot mai mult in 5 ani. De aceea, in 2016 trebuie sa va adaptati la maximum businessul la dispozitivele moderne.