Web designDELPHI WEBDESIGN
+49-157-89-09-62-56 Delphi Webdesign
Mo - Fr : 12:00-20:00 Orar








Blog

Blog
22 April 2016, 12:56In E-CommerceBy Admin

5 sfaturi pentru un website e-Commerce

Multi au o parere gresita ca o data ce ati atras consumatori pe website-ul dvs conversia va este garantata. Dar sa stiti ca acest principiu nu functioneaza. Chiar si cei mai seriosi clienti care par a fi aproape siguri ca o sa efectueze o cumparatura, pot disparea pe neasteptate. Care sunt motivele aparitiei unor astfel de situatii?

În articolul de mai jos o împartasim cu voi 5 secrete din lumea eCommerce. Speram ca o sa va prinda bine si o sa întelegeti mai bine cum sa optimizati eficient calatoria unui client prin website-ul dvs.

Navigarea pe website
1. Puneti la dispozitia clientului anume de ce el are nevoie.
stim ca nu e simplu si stim cat e de greu de stiut traiectoria unui client pe website, dar dupa analize puteti sa vedeti ce îi atrage mai mult si ce îi atrage mai putin.

2. Disponibilitate mare
Atunci cand aflati ce timp de continut îl atrage mai mult pe consumator, analizati situatia si încercati sa faceti mult mai usoara navigarea pentru ca traiectoria si calatoria clientului dvs sa fie scurta si sa-l duca exact în locul pe care acesta îl cauta.Paginile produselor
3. Fotografii calitative
Calitatea e un factor decisiv care va propulsa un client sa cumpere sau sa nu cumpere de la dvs. De aceea fiti atenti ce fel de fotografii ale produselor plasati pe website-ul dvs. Nu fiti zgarciti, mai bine investiti în fotografii profesioniste, decat sa efectuati fotografii necalitative care ulterior vor respinge clientii dvs.

4. Feedback de la clienti
Probabilitatea ca cineva va cumpara un produs de pe website-ul dvs creste în momentul în care ati adaugat pe website, parerea clientilor despre magazinul dvs online, despre calitatea produselor, despre rapiditatea livrarii. Fiti credibili si autentici. Numai asa o sa reusiti.

Cosul cu produse
5. Butonul comoara
Daca doriti ca procesul de cumparare a produselor de pe website-ul dvs sa fie maximumum de confortabil si astfel sa va cresteti conversia, nu îl lasati pe client sa caute butonul prin care poate sa finalizeze cumparatura. Aceste butoane trebuie sa fie vizibile din departare.